Informacje

Dodany: 2022-09-15
Kategoria: Motoryzacja

Tagi dla artykułu

import aut z ameryki

Czego Zombie mogą Cię nauczyć o samochodach z Ameryki?

Sprowadzanie auta z USA Jeśli Twój pickup ma 4 drzwi, należy do kategorii kabiny załogi. Był jednak praktycznie o 4 cale szerszy, miał budowę z włókna węglowego, która była luźno oparta na wyglądzie zewnętrznym samochodu produkcyjnego, a jego silnik wytwarzał 255 koni mechanicznych więcej niż tradycyjna Corvette. Mają sportowy silnik 6L8 V8 o pojemności 6,0 litra i wprowadzili poważne zmiany w strukturze pojazdów wyścigowych. Obejmowały one inwentarzową ramę Corvette, blok silnika, przednią szybę, tylne światła i światła obrysowe, pompę wspomagania kierownicy, drążek kierowniczy, alternator, pompę wody i różne elementy zawieszenia. W ten sposób Corvette rozpoczęła nowe tysiąclecie z nowym rozmachem na obserwacji, gdzie walczyła z Vipersami i Porsche; a na ulicy sprzedaż w miejscu była dobra, a efektywność niekwestionowana. Hardtop za 38 197 USD pomógł zwiększyć sprzedaż brutto do 33 270 modeli, przy czym coupe jest teraz promowane za 38 591 USD, a kabriolet za 44 999 USD. Na przykład Automotive i Driver odnotowali czas 0-60 mil na godzinę równy 4. Osiem sekund dla hardtopu w porównaniu do 4,9 sekundy dla coupe i ćwierć mili taktowanie 13,2 sekundy przy 110 mil na godzinę w porównaniu do 13 sekund przy 109 mil na godzinę. Kraj pochodzenia i wiek samochodu określa, czy jest to podstawowy samochód mięśniowy, czy nie.

Import aut z Ameryki Na przykład pomyśl o latach 60. i po tym, jak zmierzyli się ze sobą różnymi muscle carami. Dodajmy do tego opłatę za sprzedaż samochodów jako sposób na przekonanie patrona, że ​​„moje jest najlepsze”, a budżet na stworzenie jednego samochodu jest ponadczasowy. Dlatego w testach samochodów i kierowców osiągnął niższą prędkość maksymalną 169 mil na godzinę, podczas gdy coupe import aut z ameryki było w stanie rozpędzić się do 171 mil na godzinę. Legendarny amerykański samochód sportowy kwitł. Potomkowie sportowych samochodów Fairlady są jednak teraz konstruowani w serii Z Nissana. W 1999 roku Corvette powróciła do produkcji wyścigów wspieranych przez jednostki. Konkurując jako samochód sportowy oparty głównie na produkcji, nowy C5-R został zaprojektowany jako samochód wyścigowy klasy GTS, który zachował integralność produkcyjnej Corvette i miał wiele elementów, które normalnie sprawiają problemy. Chevy wprowadził na rynek hardtop C5, rzucając Corvette z 1999 roku jako samochód dla prawdziwych fanów wydajności.

Sprowadzanie samochodów z USA